Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, January 11, 2012

Sesi Menge"kek"

Semalam tiba-tiba mood ada marey..
Tgk bahan2 pun semua ada..
Jom buat marble cake :)

Rasanya sedap..
Mak aku puji..
Adik2 aku pun kata sedap..
MIJ kata boleh laaa.. (jgn peduli!! dia buta rasa)

Nampak tak hangus kat bawah tu :)

Aku salah setting oven..
Patutnya selepas 30 minit, guna api atas sahaja..
Aku bantai 60 minit.. 2-2 api pasang atas bawah..

Namun, adik2 aku sangat suka part yg hangus ni..
Semalam aku siap trim bahagian yang hangus tersebut..
Hari ni depa suh bawak mai yg hangus tu ke opis..
Petang sat g depa ambik..

Percaya dah kan..

Kek ni sangat sedap..
Smpi part yang hangus pun menjadi rebutan ;)
.
.
.

5 comments:

Amiizaa2001 said...

zel bg resipi.......:):) nampak sedapp:)

MaMa QaiSaRa a.k.a nunu said...

wow...
yummy..
dh terbau2 bau kek tu dr jauh.....
se.......dap...!

xper kak..
tuk permulaan mmg cenggitu..
nnti trip ke-2, ke-3
baru meletopss sesedap rasa..

chaiyok..! chaiyok...

Mrs Nazar said...

nampak moist jer kek tu kak zel... kira orait la tu..yg hangus pun jadi rebutan...i bet mesti sedap...ada org yang bantai kek tu tak pa... puas ati kan tgk org makan kan

ibh said...

Hahahaa. .Tang hangus tu tak tahan. Aku pun sllu jg buat kek hangus. Tp no hal lah kan. .Tu bleh trim ja. Zel. . Aku percaya kek ni mmg sedap. .

quezul said...

nampak sedap sgt :)