Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 24, 2012

Hello D30KG


How are you people?

Cuti.. diet pun cuti :)

Kena lak aku dok lepak umah mak aku sepanjang cuti CNY ni..
2 hari berturut mak aku masak cikmak...
Sambal telur laa.. sambal ayam laa..
Semalam roti canai pulak.. 3 keping u ols..

Pastu dah dok umah mak kan..
Lupa dah.. malam tak leh makan..
Siap makan nasi 2 pinggan..
Pastu malam last tu belasah pizza..

Pagi ni dah seram nak timbang..
Takut pergi 130kg terus..

IT ISN'T hokay :)

Berat akak pagi nan indah ini..
Selepas makan nasi goreng sepinggan..
Adalah 124.5kg..
Sebab lupa timbang sebelum makan..
Akak rounded jadi 124.0 kg jelah.. (sesuka hati :)) )

Malam tadi dah balik umah sndr..
Stop balik laa makan malam..
Nampaknya.. setakat ni...
Tidak makan malam membuahkan hasil..
Wpun lembab2 gitu..
Jadi laa pada tak turunkan..
Aku pun tak stress sebab masih boleh makan cam biasa :)

So, member2 lain apa kes?
Sapa2 yang hapdet citer pasal d30kg ni..
Leh laaa roger2 kat group KMMK sanun :)
.
.
.

2 comments:

si tuan putri kiUt said...

uitttt 2kg dh turunnn.....tahniahhhh3

HaLiMaTuN SaAdIaH said...

dah turun...okay lah tu..kita ni baru nak start exercise dan diet..itu pon cam ke laut..sudahnyer pagi tadi timbang..tak turun pon lagi duk tang tu jugak 80kg..huhu