Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 29, 2012

Awek baru lagi..


Tu laa papa..
Bape kali mami dah cakap..
Sunatkan je budak Kalep ni..

Tahun ni.. tukar GF lagi :)

Siti yang dulu tu.. dr Tadika Matahari..
Dia dah lupakan sepenuhnya..

Awek dia kat Tadika Mesjid tahun lepas..
Tahun ni dah tukar tadika lain..

Ada awek lain baru masuk..
Budaknya lembut.. lemah gemalai.. cakap pun perlahan je..

Kalau awek dia datang sekolah..
Aku datang awal jemput dia pun tak guna..
Sebab budak gatai ni akan tgu smpi mak awek dia datang..
Pastu anta awek dia dekat van..
Siap salam dulu..

Malam tadi aku citer laa kat papa dia..
Pe'el anak miang dia sorang ni..

Papa tanya dia.. Apa nama makwe dia?

NAMA DIA ADA DALAM OTAK KALEP NI..
TAPI DAH HILANG..
NANTI ESOK KALEP TANYA DIA BALIK..

Sudah laaa Ahmad Kalep Poyo!!!
.
.
.

5 comments:

Hanna said...

cet! poyos tul dak kalep ni kak..nasib baik hensem..hihi...

AIN NAZRI said...

aloooo apa ni nama awek pon lupa abg kaleppp oiii.. leh merajuk awek tuh kalu dia tahu abg kalep lupa nama dia.. hahaha

AIN NAZRI said...
This comment has been removed by the author.
MaMa QaiSaRa a.k.a nunu said...

hihiihiihi

si tuan putri kiUt said...

kahkahkahhhhh hamboiiiiii3... kemain lg ko ye kalepp.. anak saper ni?