Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, January 27, 2012

Melobak pulak hari ni ;)



Ni 1st time pakai self raising flour..
Nampaknya kurang bangkit ler...
Lain kali baik bubuh baking powder sendiri..

Mengekori resepi dari internet..
Nampaknya resepi tersebut terlebih telur..
Dah jadi cam puding carrot la pulak..
Wpun tekstur kek tu masih ada..

Nampaknya kena berguru dengan Beatty la nanti

Tapi.. Khaleef sgt suka kek ni..
Sebelum ni.. puas aku memarble.. pastu membatik.. mengookies..
Nampaknya.. kek lobak ni jadi pilihan hati dia..
Dah 8 potong habih kat dia sorang..

MakcikRehan ajak meng RV..
Namun tak dapat follow..
Rencah nak wat RV tkde..
Kaler merah pun takde..
Takkan nak buat blue velvet lak kan ;)

Anyway, seronok rupanya membaking ni..
Nak-nak bila ada orang suka makan..
Tak puji takpe..
Janji abih.. dan tak dibuang..
.
.
.

4 comments:

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

RV tu apa benda?

me suya said...

red velvet cake.. yummy..dap2

gebu's fairy tales said...

ada cream cheese toping lagik masyukkkk kak..

ibh said...

Level rajin ko lg tggi dr aku tu. . Sbb buleh sempat buat carrot kek. Heee. . Nak buat RV? Tgk bhn2 dia yg mcm leceh tu ja dah buat level kerajinan aku turun. .
Pueh hati kan. .Klu penat lelah ko msk,ada org puji. . Hihihi