Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 9, 2012

Orang gila di mana-mana

Tadi aku bawak Kalep makan kat kedai mamak..
Tengah syok dia makan ayam..
Tetiba ada satu mamat ni duduk sebelah meja kami..
Gaya kemain lagi.. ngn spek mata belalang kunyit dia..

Pastu dia tegur Kalep.. tanya makan apa?
Kalep pun jawab la... Kalep makan chicken goreng..

Lepas tu.. dia cakap kat kalep..

NAK TAHU TAK KENAPA ABANG TINGGI?

Kalep wat muka blur..

SEBAB ABANG MAKAN ZIRAFAH

Pastu dia bantai gelak sorang-sorang..
Kalep masih dengan muka blur dia sambil suap ayam..
Aku lak dengan muka nak kepak tengkuk dia..

Kalep lak cakap kat aku pelan-pelan..

MANA BOLEH MAKAN ZIRAFAH MADAGASCAR (cite kat TV)

See!! anak aku lebih cerdik dari dia :)

Dia sambung laa menceceh ntah hape-hape..
Kat sekolah dia tinggi laa..
Takde sapa lagi tinggi dari dia..

Waiter2 kedai mamak tu tau aku dah tak selesa..
Muka dah kelat..
Datang satu waiter duduk meja satu lagi..
Buat-buat sembang dengan dia..

TAU TAK TINGGI SAYA BERAPA?

Mamak tu pun buat laa muka nak tau sangat..

165 cm !!!!

Aku rasa cam nak tersembur nasi bersama kuah madu..

165 cm makan zirafah?!!!

Lebih logik kalau aku cakap kat dia..

SAYA GEMUK SEBAB MAKAN BADAK SUMBU!!!!!

.
.
.

6 comments:

Amiizaa2001 said...

adoiii zel..ketawa besar aku memecah kesunyian opissss.....adoiiii...nie cerita blh menang kalo dipertandingkan......hheheheh

aQueen said...

ahahahahaha....part last tu aku dh takmo baca!!! hahah... aku makan badak air!!

desperate mama said...

hahahahahaha.... kelakonya....

tapi, mesti berdebor je kan... scary jugak...

Mimy Hamid said...

hahahaha citer kak zel ni selalu jadi gelak la...kalep pun pandai tauuu

MaMa QaiSaRa a.k.a nunu said...

hahahhaha.. x bole nk komen apa dah..
lawak sungguh..
huhhu...

dasat betul....!

melayan org giler....
huhu

si tuan putri kiUt said...

MUAKAKAKAKAKAKAKAKAKAKAAKA MAKK OIII AKU GELAKKKKK GULING2 NIII.....sumpah lawakkk ko zelll.....