Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 3, 2012

Aku memang tahu ukur Cekak di kepala sendiri..

gambor ni aku main google je cari


Ini bukan rentetan dari kes MakcikRehan menyakitkan hati sendiri..
Mungkin keredhoan dia sudah semakin menipis..
Sedangkan Akak Zel korang..
Masih lagi dalam mode redho dan pasrah..

Ok, berbalik pada tajuk di atas..

Sedang aku menjalankan tugas-tugas biasa di pejabat..
Tiba2 muncul seorang pemuda di muka pintu..
Pejabat aku sejak banyak perompak ni..
Memang berkunci sentiasa..
Tengok2 brader yang biasa datang guna internet..

"Kenapa akak kunci pintu?"

"Akak takut perompak masuk"

Tiba-tiba.... jeng jeng jeng....

Tiba-tiba dia buka satu ceramah umum..
Bertajuk...

JOM AKAK JOIN SAYA MASUK SILAT C*K*K!

Agak panjang ceramah promo tersebut..
Akak.. cam biasa..
Ala2 burung belatuk sengal leher..
Terhangguk-hangguk macam paham sangat..

Dia siap wat demo lagi..
Macamana BUAH mencekak nih..
Nasib baik tak pasang kekuda je lagi..

"Skang ni ramai orang join.. perempuan.. orang tua.."
"Akak patut join.. at least akak boleh pertahankan diri.."

Aku sengih je...
Bila gigi yg sakit tu kena angin..
Lagi laa tambah nyup nyap nyup nyap..

"Jomlah kak.. minggu depan saya nak ke XXX nak daftarkan peserta baru"

Jawapan selamat - "Nanti akak fikirkan dah tu tanya suami akak dulu"

Baru laa brader tu beredar pi guna internet..
Tengok youtube pasal silat-silat ni..

Jawapan akak dalam hati..

BRO, LU TAU TAK..
GUA NIKAN... JANGANKAN NAK BERSILAT..
DAPAT ANGKAT KAKI 30KG SEBELAH BERJALAN NI PUN DAH SYUKUR TAU!!!

Mode - masih lagi pasrah :)
.
.
.

7 comments:

Aiza Haris said...

hahahaha.... cakp kt die...'BRO.. akak hari2 bercekak kat rumah'

cam demo MLM plakk kann

syarqiah75 said...
This comment has been removed by the author.
syarqiah75 said...

*nasib..perghh..time komen pon dok teringat makanan..kihkihkih..wat malu kompeni jerr...

syarqiah75 said...

HAHAHAHAH....silap2 ari bulan dia yg kena wachaaa....x pe zel..nasi kita serupa :) cuma kju lagi parah pada ko jerr..:)

makcik rehan KJB said...

ada email atau inbox masuk tak? kehkehkeh

I want to lose weight said...

Lepas aku tepek gambor kat fb...
Berduyoonnnnn suh beli pb..
Lepas aku nk vavi kan..
Baru stop :-)

I want to lose weight said...

kak ju..

Jom makan nasik :-)