Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 17, 2012

Kek besday Sara


Wpun tak setanding kek Beatty's Bakery..
Tapi jadi laaaa.. pada takde..
Memula aku nak belikan je kek..
Senang, dapur aku pun tak berkecah..
Dan aku pun takde laa kantoi..

Tapi, dah anak sedara aku siap call 2-3 kali suh buat..
Aku datang pun dia cakap lagi..
Nak kek besday mami buat..
Request smpi 2 kek..
1 marble pelangi.. 1 kek batik..
Ni mesti hasutan ibu ko kan :)

Hiasan mmg failed..
Aku mmg tak reti seni2 hiasan ni..
Tgk rumah aku pun dah tau kan..

Dah ler cari M&M kalep tak jumpa..
Last2 jumpa Skittle..
Puas laa mengunyah skittle baru leh telan masuk perut..

Mula2 ada hati nak wat icing tau..
Dah tu pikir panjang2..
Mesti jahanam kek tu..
Baik aku curah coklat je..
Dah tentu selamat :)

Pastu berangan pulak..
Nak eja nama SARA guna skittle tu..
Sekali bubuh bahagian tepi kek pun dah hancus..
Baik aku buh nombor 7 jer..
Sempena besday dia yang ke-7..
.
.
.


3 comments:

iswatie "colours of life" said...

rajin yer hang..aku jugak yg malaih baking

Izni Hafiz Abdul Rashid said...

sedap tu... awat tak hantar ke rumah wan

I want to lose weight said...

Depa bawak balik semua..
Nanti masa besday MIJ..
Akan buat sebiji lagi