Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 19, 2012

Tiada timbangan...

 20/06/2012 - Rabu

Tiada gambar timbangan hari ni..
Sebab timbang habis battery..
Dah banyak hari dok idup padam idup padam..
Hari ni lansung padam..

Jumaat ler baru dapat pi beli bateri baru..
Lama gak tu baru nak dapat timbang balik..
Paling2 Sabtu.. huhuhuhu...

Kalau Sabtu berat turun takpe jugak..
Kalau berat naik.. ada yang makan nasi nih :))


Diet semalam....
Boleh jadi jugak berat naik...
Semlm dinner agak lewat..
Dekat2 kul 9.00 malam baru ada masa nak makan..

MIJ nak pi kursus.. mengkelibut laa kemas baju.. gosok uniform..
Pastu nak kena masak.. kemas rumah..
Menguruskan bebudak tu lagi..
Dah ler semlm balik pejabat lambat :(

Dah tu.. sebab terlalu penat..
Makan je.. minum air...
Terus hanyutttttttttt... TIDO!!!


Ni dinner malam tadi..
1/2 cawan sayur + 2 ekor kembung bakar + ayam goreng kunyit 2 ketul kecik...

Air semlm.. tak smpi 6L..
Larat smpi 5L je..
Silap aku gak.. bawak pi pejabat 3L..
Igt tengahari nak ambik lagi satu botol..
Tapi tak jadi balik rumah pasal ada keje penting nak wat..
So, dari kul 1.00 tgh hari.. smpi 6.00 ptg...
Tak minum air...


Ni pulak breakfast + lunch hari ni...
3 biji telur scramble dengan sekeping cheese + 2 ketul ayam goreng + 3 ekor ikan kembung bakar..
Cukup dah ni smpi ke petang :)

Malam.. lum pikir lagi apa nak masak..
Sebab MIJ takde.. mungkin telur dadar je kot..
Senang  :)
.
.
.

2 comments:

iswatie "colours of life" said...

giler la minum air 6 liter...aku nak dpt 3 liter terkencing2...

I want to lose weight said...

Watie.. air ni ikut berat

25 kg = 1 liter

Ko, cukup dah takat 2-3 liter tu :)