Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 3, 2012

Kaira AinSaffiyah



Minah ni skang dah pandai menggedik depan kamera..
Kalau dulu.. gambar dia paling susah nak snap..
Kalau dapat pun..
Muka masam je...

Suh la buat apa gaya pun..
Pandai je dia ngikut..


Dia dah boleh cakap sikit-sikit..
Ni geng Kalep gak..
Cakap German lagi banyak pada cakap Melayu..
Tapi Kalep dulu ada gak bunyi sket-sket..
Ni harooommmm...

Dia cakap panjang..
Tapi bunyi apa butir pun takde..
Kalau dalam telefon.. dia ajer yang bercakap..

Yang pasti betul dia cakap..

BOBOI  BOY!!!


Ni kepantangan dia..
Jangan snap gambor tak cantik..
Memang dia marah..

TAK MEI MEI !!

Kalau tunjuk sekali lagi kat dia..
Kena marah lagi :))

Dia cam nak cakap.. DELETE!!!

Heheheh.. ada mami kesah!
.
.
.

p/s: Hapdet ringkas dari aku yang SAKIT GIGI :(

No comments: