Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 27, 2012

Cer cuba telur rebus pulak..


 28 Jun 2012 - Khamis

Aku dah tak boleh telan scramble egg..
Wpun membayangkan telur hancur tu umpama nasi..
Dimakan dengan lauk-pauk..
Semalam.. hampir terkeluar balik dah..

Maka hari ni tukar pulak..
Telur rebus + mayonis + lada hitam + pepper..
Harap2 boleh telan laaa...

Lagi ada ikan tenggiri goreng baki malam tadi..
Pastu ayam goreng kunyit..

Eeeee sama je kan...

Untuk sayur hari ni aku pilih salad lagi..
Sebab salad tu dah nak kecut dalam peti ais..
Kena abihkan cepat..

MUAK!!!



Mak aii.. banyak nyer rambut gugur..
Nampak sangat minggu ni lansung tak memvakum rumah..
Sibuk maaaa...

Kan nak bersara ni..
Banyak laa barang2 nak dikemas..
Bukan kejap aku keje PID ni..
Hampir 10 tahun sudah..
Last2 dilempar ketepi jalan bagaikan kucing kurap..

Lantak laa...
Ada rezeki di mana-mana..

Berat pagi ini = 120.3 kg
Berat semalam = 121.4 kg
Jumlah penurunan = 1.1 kg
Jumlah penurunan keseluruhan = 7.2 kg
.
.
.

2 comments:

Sofie Natashah said...

Dalam satu hari turun 1KG. Tahniah Kak. telur pun telur la kak... janji diet.

Mummy said...

kak zel nanti dah turun sampai 100kg amik pic tau...tak sabar nak tgk...heheh..apa2pun syabas kak..teruskan usaha...