Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, June 24, 2012

Lega tapi...


Mula-mula...
Ucapkan PADAN MUKA kepada aku :)

2 hari bersukaria..
Padahal induction 2 minggu pun tak habis lagi..

Dengan laksa la.... lemang laaa...
Tosei laa.. keropok ikan laa...
Air kundur laa... Kari ayam laa... Kari ikan laa...
Biskut laaa... roti laaa...

Wpun hanya laksa yang aku betul2 makan..
Yang lain2 ala-ala cuit2 manja gitu..
Tapi berat naik 2kg hokay!!!!
Tak tipu ni.. betul!!!
Tapi takde gambar sbb kamera aku ntah ke mana Hasya campak..

Maknanya...

Atkins ni..
Cepat turun.. tapi AWAS!!! Cepat naik!!

Lepas makan macam2..
Memang hati rasa senang..
Sekali timbang pagi ni..
Susah hati balik!!

Namun, untuk menyedapkan hati sendiri..
Pagi ni gatal lak nak menyauk baju yang dibuat sebelum pregnant Hasya..
Lepas beranak hari tu tak leh pakai..
Sengkak kat perut...
Hari ini sudah boleh pakai dengan nyaman..
Lengan je cam ketat sket..
Tang perut OK :)
.
.
.

2 comments:

Salmi Khairil said...

samelah kita..hujung minggu g berkelah wat bbq...makan nasi bertambah2 tak hingat maklumlah makan tepi sungai..huhu hubby cakap takpe sekali sekala..yelah nak turun bukan senang naik nye kejap jer..

AIN NAZRI said...

akak.. jgn give up.. sambung balik induction 2week tu.. yg penting inchi bagi ilang