Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 20, 2012

update ringkas

guna tablet.... so xde gambar...
mlm td, bebudak berdua ni main timbang..
tetiba hidup pulak..
ntah2 timbang tu nk rosak..
huwaaaa!!
dah ler gaji aku skang ni takat lepas hutang piutang jer..

21/06/2012  - khamis

121.2 kg..

bencik laaaaaaa....
rasanya mgu ni aku lebih strict banding mgu lepas...
mgu lepas byk gak tercuit sana sini..

takpe... sabar!!

nak gemuk pun makan masa berpuluh-puluh tahun..
takkan nak kurus makan masa 2 minggu...

mungkin aku kena stop timbang tetiap pagi...
buat stress kepala..
mulai mgu depan... smgu sekali sudah...
.
.
.

7 comments:

sue said...

hahaha...suka statement tu....good luck!!

sue said...

hahaha...suka statement tu....good luck!!

Nurrul Mohamad said...

kak zel,kalau monitor dari segi inch n kelonggaran baju lagi bebaloi kak zel :)

Nurrul Mohamad said...

sbb berat leh naik turun lam masa sehari dua, inch kalau turun, kalau menten cara makan gini, susah nak naik balik inch tu :)

Salmi Khairil said...

go go chaiyok...

N a d i a said...

ye betul.. timbang seminggu sekali sudah.. tapi saya suka gak timbang setiap hari sekarang.. lagi suka kalau ada penurunan. heh heh.


hari tu balik Tg. Malim, pergi pasar lambak beli burung puyuh goreng & lemang. uihhh sedap betol lah! ;p

AIN NAZRI said...

akak.. biasalaa kalaau awal2 turun banyak.. tu maksudnya air dalam badan kita yg terkurung selama ni kuar... nnt bila air tu semua tak terperangkap.. maka.. barulah dia nak hilangkan lemak.. standard laa kalau lambat sikit turun yer.. yg penting jgn lupa berusaha