Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, June 16, 2012

Pagi ahad...


Dulu-dulu.. sebelum tido..
Kepala tu sibuk fikir..
Apa nak makan? kat mana nak beli sarapan?
Excited tul nak makan!!

La ni dok fikir.. turun berapa kilo laa agaknya? :))

Aku mmg takkan timbang selain pagi..
Aku pernah timbang petang..
Mmg rasa nak pitam tengok angkanya..
Yelah dah minum air bergelen-gelen..
Pastu pi timbang pulak..

17/06/2012 - Ahad

Semalam makan agak banyak..
Tapi minum air agak sikit :(
Tu yang malas kalau cuti-cuti tu..
Kena lak semlm aku pi umah Hajah Norlia..
Tengok dia tengak prepare makanan utk catering..
Ada ayam goreng sebeban!!!

Sarapan - ikan tongkol goreng + salad + tuna
Lunch - Ayam goreng 6 ketul kecik + ikan kembung bakar 2 ekor
Dinner - Ayam goreng besar2 3 ketul + telur puyuh 8 biji + tauhu goreng 2 + mayonis 1 sudu

Uwaaaa!!! banyak giler makan dinner..
Ni yang malas pi umah mak aku time lapor :))

Dah tu bila cuti..
Ada satu lagi isu..
Air kosong!!

Susah tul nak kasi perabih 6 liter..
Wpun dah susun 4 botol kat ruang tamu..
Still semlm tak mencapai target..

Ni dah pukul 9.15 pagi..
Setitik pun belum masuk lagi..
MIJ ajak kuar.. susah la pulak kang klu asyik nak kencing2..

Berat pagi ini = 121.7 kg
Berat semalam = 122.6 kg
Jumlah penurunan = 0.9 kg
Jumlah penurunan keseluruhan = 5.8 kg
.
.
.

4 comments:

ain ('',) said...

tahniah kak zel. minum air putih dengan byk memang dapat turunkan berat badan.

Salmi Khairil said...

salam, saya pun tengah on diet..huhu doc ader bagi metformin tapi takut nk makan, sekarang cuba diet sendiri dulu..hope turun ler berat badan nie..

iluvtupperware said...

Wow! Byknyer turun. Congrats! Ni yg buat aku pun nak try gak la tak mkn nasi.

Va Va Voom said...

WOW THATS COOL ZEL! KEEP IT UP!!