Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, June 26, 2012

Dah jumpa kamera..


27 Jun 2012 - Rabu

Ye-ye menuduh Hasya hilangkan kamera..
Rupanya aku tertinggal kat pejabat..

So, hari ini..
Seperti di atas laa makanan aku..
Ni merangkap sarapan dan lunch..

Berat aku pagi ni 121.4kg
Asalnya dari 122.7kg pada hari Isnin..
So, beza 1.3kg daripada Isnin..

Nampaknya lama betul aku tersangkut kat 121 ni tau!!
Masuk minggu ni dah 2 minggu..
Ikut hati cam dah tak tersabor dah..
Makan tak sedap.. tapi berat tak turun..

SAPA SUH KO CHEAT!!!

Hahaha.. betul jugak..
Padan muka!!

Minggu ni tak cheat dah kot..
Hajah Norlia not around!!
Dia pi holiday sorang dia..
So, besar kemungkinan aku akan berjaya..

Tapi.. dah pasang niat..
4 Julai.. besday MIJ..
Nak cheat sekali lagi..
Nak makan kek sepotong!!

Ye-ye..
Korang akan kutuk APA KEJADAH DIET CAMNI?

Jadah tak jadah..

Tak payah laa susah-susah wat analisis tentang diet aku ni..

Janji aku diet!! :))
.
.
.

3 comments:

Salmi Khairil said...

tengok yang tu pun dah terliur

Aliesha Kirana said...

heheh. menu diet tu pun dh boleh buat org terliur kak. keh3.

I want to lose weight said...

Sangat tak sedap!
Akak suap smbl imagine telur hancur tu nasi :-)