Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, June 29, 2012

Telur rebus


30/06/2012 - Sabtu

Alhamdulillah.. pagi ni berat turun jugak..
Tapi sikit je..
Apsal tau?

Malam tadi kul 12.00 tgh malam..
Aku, MIJ ngn bebudak ni pi anta mak aku ke LCCT..
On d way balik tu.. dalam kul 2.30 pagi..
Tiba2 anak-anak aku lapar la pulak..
Kalep seharian tak makan..
Hasya aku just bagi susu..
MIJ pulak dah mengantuk..

Last2 benti kat KFC yg tepi highway tu..

Aku pun agak lapar..
Sebab petang tu aku masak tomyam ayam + udang..
Siap masak.. nak pi ambik Hasya..
Aku tutup dengan penutup periuk..
Tapi bagi ada lubang sket..
Nak bagi wap keluar..

Rupanya... ada langau 2 ekor sudah masuk berenang dalam tu..

Mula-mula nak cuit-cuit je..
Maklum laa diettttt sangat!!
Ngap aku makan ayam goreng 1 1/2 ketul..
Nugget 2 ketul..
Fries aku tak nak.. tapi Hasya dok sumbat mulut aku..
Lupa nak kira bape banyak dia sumbat.. :)

Air manis tak sentuh..
Aku balik laa dengan rasa ada ayam tersangkut kat rengkung..

Dalam hati dah seram..
Adakah esok akan tunjuk 120-an balik :(

Pagi ni timbang..
Alhamdulillah.. turun 0.4kg :)

Minggu ni penurunan memberansangkan...
Aku rasa sebab makan telur rebus..
Bila telur rebus.. aku takde tambah garam..
Takde tambah bawang.. cili.. sayur (carbs tersembunyi)..
Memang kunyah telur tu dengan mayonis low carbs semata-mata..

Berat pagi ini = 119.1 kg
Berat semalam = 119.5 kg
Jumlah penurunan = 0.4 kg
Jumlah penurunan keseluruhan = 8.4 kg

Agaknya kalau tak makan KFC malam tadi..
Mesti dah cecah bawah 118 kg :)
.
.
,

5 comments:

meera said...

Wah congrats zel..

pengguins said...

waa...

cunnmeh....

wanita abd mutalib said...

Cantik header kak zel :-)

Mornizawati Abdullah said...

congrats weih..aku jugak yg mkn mcm bela hantu raya

Mornizawati Abdullah said...

aah terbaiklah header ko tuh zell