Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, June 7, 2012

Ini sebabnya blog tak hapdet...


Hahahaha... tak hapdet sehari je pun..
Itu pun ada anta emel tanya akak sakit gigi sangat ke..
Tak hapdet blog..

Ya Rabbi.. masih ada yang sayang aku rupanya...

Streamyx tengah stim...

Stress tau..

Dah laaa Hasya suka tengok KAU TIUB..
Bila loaaaaddddiiiinggggg tak sudah2..
Memang Tab akak makan lantai!!!

Pastu drama yang di donlod...
Semua gerak ala hidup segan.. mati tak mau..

PEGI MATI LAA KAU!!!

Wah!! pagi2 naik syeh..

Akak, kalau dah kata minggu depan nak DIET!!

Mula laaa otak serabut..

Memikirkan tak boleh lagi minum milo ais setiap pagi..
Lagi tak boleh makan nasi goreng kampung setiap pagi..
Tengah hari tak boleh makan nasi umah ibu mertuaku..
Malam tak boleh makan nasi aku masak..

APA PUN TAK BOLEH!!

Ye-ye...

Aku dengan MR, tekad untuk diet balik..

Ewwwaaahhhh!!!

Ingat aku tak nampak korang tengah senyum popia simpul dengan monitor tu..

Bak kata MR..

Kutuk lite version dah laaa...
Kang kami merajuk tutup blog smpi kurus nanti..
Kalau tak kurus-kurus... berkubur laa LWC ngn MR... :)

Namun begitu..
Kami telah memilih cara yang kurang belanja..
Tidak Herb*****...
Tidak J*5
Tidak Sha****
Tidak RX****
Tidak S*2

Apatah lagi korset hamjadah.. kalau MR ada 2 bersepuk dalam lemari..
Kak Zel ada 3 yang juga menukun dalam kotak!!

:)
.
.
.

5 comments:

noradzlina.kamdani said...

caya lah zel..selamat berdiet.

Jiejah @ Iza said...

selamat mendiet .. me diet too . tanpa semua² yg tersebut diatas. cuma control mkn dan puasa sekali sekala. x mkn yg bersantan² .. yg lain balun tp small qqty lah . so far 2bln++ turun 4kg .. jadik la dr x turun lgsg kan ?

chaiyokkkk ..

Meen said...

good luck zel.. hope maintain semangat sampai capai goal. kiter pun sama2 sedang menggigih tanpa produk gak ni, baru turun 7 kg start bulan feb hari tu.. kalau terbabas sekali sekala takper.. back on track semula..


dari silent reader..

Meen said...

good luck zel.. hope maintain semangat sampai capai goal. kiter pun sama2 sedang menggigih tanpa produk gak ni, baru turun 7 kg start bulan feb hari tu.. kalau terbabas sekali sekala takper.. back on track semula..


dari silent reader..

Mimy Hamid said...

heheheh kak zel kelakar sgt...rindu nya ngan bebelan kak zel....