Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, May 19, 2011

Apam Kak Mah sangat sedappppppp :)

Sampai-sampai dah horror sbb kotak kemek..
Laki aku tanya apa ada dalam..
I jawab "MAKANAN"
Dia balas "YELAH TU.."
I jawab "YE I TIPU U.."

Hehehehe.. kalau Inche Izman tau dalam ada makanan..
Dia akan bagi kata nasihat percuma dari seorang Peg. Mel..

Pos Laju - adalah menjadi kesalahan mengepos makanan..

BAIK TUAN :)

Ni dia.. tonggang terbalik Apam Kak Mah.. yg skang dah jadi Apam I :)
Tak banyak yang cedera parah..
Kalau cedera pun.. I makan terus sampai kunyah bekas kertas tu :))

Tapikan Mah, lepas ni ko kena buh dalam tupperware dulu laa..
Rasanya customer ok je bayar lebih sket..
Janji apam meleps...


Setelah disusun..
Kan cantik jadinya tu :)

Rasa tak payah citer..
Memang sedap menjilat bekas..

Aku punya ni filling coklat & blueberry..

Ini adalah cubaan pertama Kak Mah mengepos Apam..
Kira berjaya la ni.. :)

OK..

Pada yang terliur tu..
Lap2 laa air liur tu..
Kang jatuh atas keyboard.. kan naya..

Nak order, sila PM Kak Mah di FB
Atau layari blog Apam beliau..

8 comments:

adha said...

ooo tak le pos makanan ek? kalau basah2 tak le kan. kalau kering takkan tak ler?

hak ah.. kak mah letak dlm bekas tranparent 4 segi mcm kek coklat kukus tu pun ok... nak terai gak la order.. kejam tak jauh sgt tu..

I want to lose weight said...

ok je pki pos laju.. 2 hari smpi..

yg aku heran tu.. klu pos ke sabah swak.. sehari je leh sampi

etiey.com© said...

suka warna pepel.. kalau sedap silalah hantar ke sini skit. hihi

I want to lose weight said...

etiey.. hang la mai jenguk aku.. Alamat dah ada tu kat gambor :)

Wanita Mutalib said...

saya terliur !!

Tina Othman said...

comey2 apamnya

littlehumblelynn said...

zell

jenuh lap air liuq!! cantiknya kan..

Kak Mah said...

adoi zel menetess air mata aku dengan entry ko nieh.... okey okey noted..lepas nie kalau nak pos memang kene guna bekas plastik tue... sian ko kene jadik bahan experimen aku...