Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, May 15, 2011

Mandi Kolam..





Ni kat umah nenek..
Ada 2 kolam ikan keli..
Yang dah dimodified menjadi kolam renang saiz kanak-kanak..
Banyak gak nenek kuar duit nak buat kolam ni..

Air mmg takde dalam tu..
Nak mandi baru pasang air..
Dah abih mandi.. terus buang air..
Paling dalam boleh pergi pun..
Takat buku lali Khaleef je..

Bukan apa..
Bebudak ni bukan boleh percaya..
Mana nak tau time org lepa..
Depa pi masuk kolam..

Jadi laa mandi takat buku lali pun..


7 comments:

Yu'xan Lee said...

Heeheh alorrr khalef cekci gitu....

kakngah said...

ya allah.. baru aku teringat. haritu ko ckp kt adeeb rmh kalep ada kolam renang.. dia tuntut nok.. ajak aku pegi.. kehkehkeh!!!

Mia-Ina said...

tu dia gaya khalef..best best ..ms zmn bebudak dulu, mmg gini la juga..pantang nampak kolam...

klik nuffnang-c iklan

I want to lose weight said...

kakngah.. td depa 2 dsh melepas rindu jmp kat sekolah :)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

wah sayangnye nenek kat cucu2 siap buat kolam.. walau bekas kolam keli hehe

kakngah said...

haah... balik2 tak bukak kasut lagi haritu dah bagi laopran jumpa kalep kat sekolah... hihihi!!!

KELI OH KELI said...

JoM siNggAh BlOG IkAn kELi..maCaM2 cErItA iKAn kELI aDa dI sini.....")AnYwAY sAlAM uKhWaH...