Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, May 18, 2011

Baby baru Khaleef...

Nenek belanja masa g OU hari tu..
Pandai ko nak..
Mengetuk Hajah Norlia sesedap rasa :)

(percaya laa... masa aku kecik dulu.. nak volleyball.. jenuh menunggu 3 bulan baru mak aku belikan.. huhuhuhuhu)

Seperti biasa..
Papa yg akan menjadi Handy Manny..
Tolong siapkan track..
Sementara si Khaleef..
Mulut membebel tak henti-henti..

Bape kali kena herik ngn aku..
Adik nak tido..
Dia cam bertih jagung bercakap tak benti-benti..
Kuat lak tu..

Sudah siap..
Skang tengah kaji..
Mana nak dihempuk ini mainan..
Besar laa pulak..

Rumah sekankang hamster ni..
Tak sesuai tul dengan menan-menan yg ambik ruang ni..

Agak-agak.. kalau masuk mudah.com.my..
Bape leh jual?!!

Peace!!
.
.
.

6 comments:

ibh said...

Bertuah khaleef....Hehehhehee...Pas ni turn adiknya plak ya...

ratusiput said...

menan kalep adalah sama dengan mainan anak aku yg sulong.bli kat toy ur us.dan aku sebagai ibu yg jahat telah membungkus balik sme menan yg telah dipasang oleh bapaknya ke dalam kotak sebab bila dah pasang...luas bilik telah jadi separuh menan separuh jalan.sungguh sesak pale otak aku.ehehe....sungguh kejam.

I want to lose weight said...

Tu lah pasal.. ni aku kasi chance dulu smpi minggu depan..

pastu aku nak bungkus balik

Kau Dan Aku-Hidup Ini said...

pagi2 dapat baca favourite blog, ssooooooo heaven !! :)

littlehumblelynn said...

zell

laaa janganler di jual di mudah..sian khaleep..hehehe..muka excited !!

mesenjahit said...

jgn jual kat mudah.my..jual kat saya ...

peace!