Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 10, 2011

Marhaban si Lalak..



Si lalak ni..
Orang Marhaban.. Dia lagi kuat marhaban..

Patut 10 kali kena gunting rambut..
Dapat 3 org je gunting sket..
Itu pun.. pak Aji tu naik panik dah..
Menengokkan Hasya mengamuk sakan..

Tak makan pujuk lansung..


Entah apa yang disedihkan sesangat..
Tapi sepanjang kenduri mmg dia rimas..
Yelah.. tak biasa dengan orang ramai-ramai..
Dah tu musim panas laa pulak..

Yang Mami dia pulak kemaruk baju..
Kejap-kejap tukar baju lain..
Kang tukar lagi baju..

Maklum laaaa pes taim dapat gegirl..
Tu yang jakun satu macam :))

Kembali ke tangan mami dia..
Bau nenen menusuk hidung..
So, sudah boleh bertenang kembali..

Tengok laa muka tu..
Cam bukan dia je yg melalak sakan tadi..
.
.
.

2 comments:

Mrs Nazar said...

alaaaa..masa ana datang hasya tido la kak zel.... teringin nak dukung n picit pipi bam bam..

tido lena lagi..baru lepas nangis pulon2 nih masa org marhaban kut...

baju hasya yang last tu cute giler..

Wanita Mutalib said...

nak kena gigit nih!! :p