Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 17, 2011

Khayla Hasya :)



Makin menembam..
Tapi takde laa berat mana..
Dia belum pun 6kg lagi..
Pipi je makin menjadi2 bulatnya..

Masih belum meniarap..
Dah nak masuk 5 bulan ni..
Tapi mengiring cukup pandai..
Mami baring je sebelah dia..
Cepat2 dia pusing badan..
Pastu mulut ternganga cari nenen..

Makin kuat bercerita..
Tapi cerita bahasa dia laa..

Dah pandai cari abang Kalep..
Kalau abang Kalep tak datang teman dia pagi2..
Melilau mata.. berpusing-pusing cari abang..
Bila nmpk muka abang..
Kemain sengih lagi..

Dah mula berbaik dengan Papa..
Dapat laa mami berehat sket..
Kalau tak.. nak mami medang..
Papa dia dukung kejap pun meronta-ronta tak mau..

Pantang tengok mami bersiap..
Tu pagi-pagi.. sblm mami mandi dia elok je tgk TV..
Elok pakai je baju kurung..
Menjerit2 suh mami angkat cepat..

Mami angkat..

Angkat dengan bouncer buh kat luar rumah tepi kereta..
Baru dia diam..
Konfiden laa tu jap lagi dapat naik kete :))
.
.
.

5 comments:

Wanita Mutalib said...

eeeee..makin bijakkk!!!! :))

Yu'xan Lee said...

hasya bijakkkkk....geram auntie tgk dia...

mama iris said...

haah tembam tol pipi dia...hehhe....pandaai abg kalep amek ati dia ekk....

Mimy Hamid said...

ini nama nya anak mami kak...vangga tuuu sebab comel giler

Nur-nba said...

Comelnya... :)