Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 17, 2011

Tahun ni Nuff TAK ONG!!

Tahun 2011 ni mmg BE hazab giler..
Kalau ada pun..
Dalam seminggu je dah jadi ME..
Merasa laa dalam 6-7 hengget..

5 bulan mengeram..
Semlm aku cash out..
Rm51.02 je..

Apsal ek..
Kalau tahun 2010..
Sepanjang tahun tu aku dapat total 1071.00

Tapi tahun ni..
Mak aiiiii...
Kedeks giler..

Nasib baik takde yuran penyertaan ke hape..
Kalau tak mmg aku tuntut balik duit yuran :))
.
.
.

7 comments:

.:Mama Dhia:. said...

saye langsung tak penah dapat BE kak..
lg sedey..

etiey.com© said...

wahh besntnya.. banyak tu kira bebraloi berblog lah kan... tapi masih banyak masa ni utk 2011

kakngah said...

tahun ni BE mmg takde sangat banding thn lps. kalau ada.. sminggu jek la paling lama.. dah ME. kadang2 tu tak sampai seminggu pun..

ratusiput said...

zellllllllllllllllll...citer korea bebaru lg takde ke...smlm aku baru dok layan secret garden...mood meroyan dtg balik dah ni...

I want to lose weight said...

Ada banyak.. sila merujuk :)

Mimy Hamid said...

akak sy pun rasa camtu..thn ni tak produktif...rasanya sebab tahun ni ramai blogger dah aktif nuffnang la kak

mesenjahit said...

saya dpt 2 inggit jek kak ...