Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 30, 2011

Syabbbbaassss... apa adehal letrik naik pun..

Mulai 1 Jun nanti tarif eletrik akan naik sebanyak 7.12 %..
Katanya tidak akan menjejaskan kira-kira 75% penduduk
Yg menggunakan kurang 300kw sebulan..


Kalau selama ni.. rumah aku..
Lebih kurang sebulan rm50.00..
Kalau naik 7%..
Pasni dah jadi rm53-rm55..

APA ADA HAL!!!!

Kemain lagi korang ye..
Untung setahun berbillion-billion..
Gas asli naik sket..
Kome sumer terus caj kat kami rakyat miskin hina dina ni..


Pastu menteri-menteri pun sibuk laa..

SILA JANGAN NAIK HARGA BARANG..

KAMI AKAN BUAT PEMANTAUAN TERHADAP HARGA BARANG..

RAKYAT JANGAN PANIK..

TARIF NEGARA KITA MASIH TERMURAH BERBANDING NEGARA LAIN..

Bull SHIT!!!

GLC-GLC lain apa macam?
Takmo menurut jejak langkah TNB ke..
Sila laa naikkan apa-apa yg rasa boleh naik lagi..

Nespray,
Kalau minggu naik gula.. susu dah jadi 22.90..
Apa kata esok naikkan lagi jadi 30.90 terus..
Maklum laaa letrik naik.. apa kehei harga susu tak naikkan..

Akhir kata,

Poket u ols diutamakan.. Rakyat disamdolkan..

Sangat vavis!!
.
.
.

6 comments:

Wanita Mutalib said...

saya sokong!!!!!

mulllllllssshhhiiittt!!!!

Nieja said...

SETUJUUUUUU!!!
malas nak komen pnjg2..sakit ati sgt..kang ade teremo kat blog k.zel..

rina mazlan said...

sadis :(

Mak cik leez said...

akak...tadi kuar paper..yang bil 77 ke bawah tak naik..sape yang 77inggit ke atas aje yang naik ..umah kami slalu 100 ke atas walaupun hanya tinggal bertiga ..sadisss

I want to lose weight said...

sapa pakai econ.. konpem 100 ke atas

I want to lose weight said...

sapa pakai econ.. konpem 100 ke atas