Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 3, 2011

Bengkak HATI !!!

Kepada yang buat hati I bengkak..
No sorry-sorry!!
Nak sorry pi naik lori..

Hari ni dalam hujan lebat..
Menggigih aku basuh kain..
Wpun mesin yang basuh..
Tapi perlu kekuatan mental sbb pastu ada sangkut kat hanger..
Gantung dulu kat penyidai dalam umah..
Pastu kang ujan benti kena gantung lak kat penyidai luar..

Hape yang bengkak sangat?

Mula-mula aku kuarkan kain..
Dah nampak cebisan-cebisan kertas..
Aku dah teringat...
Semalam aku suh Khaleef letak baju dia baru beli kat depan..
Rupanya dia masukkan dalam mesin basuh..
Tag baju tak buang lagi...

Tak cukup bengkak lagi...

Pastu aku nmpk lak sehelai napkin Hasya dalam tu..
Tau jelah napkin ni punya berbulu..

Yang bagi bengkak bernanah pulak..

Tengah aku sidai-sidai kain sambil mengibas-ngibas..
Sekali aku jumpa satu benda dalam bakul tu..

NURSING PONCHO yg aku beli brand new.. (black color)
Hanya untuk jadi sample untuk akak tailor tu buatkan saiz aku..
Dan kemudiannya aku berhajat nak jual balik as brand new item..

Ni aku tak tuduh anak dah..
Aku tau dah sapa punya keje masukkan dalam washing machine..

SUDAH BERBELAK-BELAK dengan bulu napkin dan kertas-kertas hancur..

Dua orang ni kan...
Klu bab meramas-ramas hancur hati aku ni..
Memang terer..
.
.
.

1 comment:

edane said...

sabar yer... dugaan bagi mereka yang sabar. dan tentulah dorang pun akan dapat balasan nanti