Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 2, 2011

Dah beli :)

Papa kan baru dapat durian runtuh..
So, mami tolong laaa runtuhkan sket poket tu :)

Terpaksa gak ler cari penyelesaian..
Isu Hasya ni takmo tido siang..
Penat wooo..
Kalau tak tido tu mau baring ke..
Dok diam-diam ke..
Takpe jugak..
Ni nak berdukung panjang..

KECIK NANTI LENGAN JATI DUA PEMELUK MAMI KO NI..

Wpun takde laa lama sangat pun dia tido..
Tapi boleh laa meregangkan urat saraf dalam 20-30 minit..

Sabtu pagi minggu ni, Hasya naik buai..
So, sapa2 yg lalu ke.. ada kelapangan ke...
Jemput laa datang Tg Malim..

Ada kenduri kahwin adik ipar aku sbnrnya..
Join sekali Hasya & Airis cukur jambul..

Jemput ye sumer..

Cikcakbooooo.... MakcikRehan..... Kak Ngah....
Ni senarai wajib datang :)
.
.
.

6 comments:

kakngah said...

peta ada tak??
kang aku sesat pulak kt TM tu kehkehkeh!!
lokasi sebenar??

I want to lose weight said...

:) nnt aku bagi peta lokasi

Mrs Nazar said...

kat rumah aritu ke kak zel.. baiknyer menjemput... i lap u lah..ada kesempatan ..nanti saya pergi yer...

nak bawak balik hasya..kat rumah saya pun ada buai.. hasya mesti tak ngamok nyer...sbb ashraf ada!!

I want to lose weight said...

Bukan rumah hari tu.. ni umah mentua akak kat Kg Lambak..

Tau kan Kg Lambak.. yg sebelah kiri sebelum masuk terowong bawah jalan keretapi tu..

Mrs Nazar said...

Tak pa kak zel..kalu ada jodoh nak jumpa nanti ana call kak zel yer...yg sebetulnyer nak pinang hasya..hehehe

actually ...ana pun ada kenduri kawen kt tg malim gak ari yg sama ...

I want to lose weight said...

Hasya punya cukur jambul kul 10pg.. singgah sini dulu

leh jumpa MR ngn Kak Ngah :)