Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, May 25, 2011

Nora Elena adaptasi novel Kasih Yang Suci

Mesti ramai yang layan drama Nora Elena kan skang ni..
Family aku pun sama..
Balik je keje.. cepat2 wat keje apa patut..
Pastu bertonggok laa laki bini depan TV..

Khaleef akan wat keje sndr..
Main berangan2..
Atau layan PS2..

Hasya.. aku kepit siap2..
Candu dia buh betui2 kat mulut..
Kalau nak.. terus nyap..
Jangan ganggu mami hokay :)



Ada ayat2 dalam drama ni.. sejibik sejibon cam dalam novel..
Tapi ada sikit lari laa watak-wataknya..
Dalam novel Seth Tan mmg Cina..
Masuk Islam bila nak kahwin dengan Elena..
Pastu adiknya nama Mei Ling..

Apa pun.. novel Kasih Yang Suci ni mmg best!!
Aku dah khatam 2-3 kali..
Dan sempena drama ni di tayang di TV..
Aku khatamkan lagi malam semalam..

MOTIF?!!

Supaya bila Inche Izman meneka-neka jalan citer..

TAK PAYAH BIE.. MAMI DAH BACA NOVELNYA..
NAK TAU KE APA JADI LEPAS NI :)

.
.
.

9 comments:

lemangcute yang Kosong said...

hahaha..saja jer ekk dengki ngan incik izman.. hehee

cienaishah ismail said...

CTER MEMANG BESSSS...tp naper nora eleena asyik pakai skirt pendek jer...walhal watak mak dia pakai tudung 24 jam..balik kg pun same....mcm x berapa ngan ngan situasi....pe pun besh layan....same la kekadang bf ajak g memane lepas keje pun x mau....coz takut terlepas...hahhahaaa

ibh said...

Hahhaha..memang best...aku pun..jenuh gak mencari balik buku ni buat koleksi aku..ngeee..nasib jumpa..ngeh!..ngeh!..

m.q said...

nora elena tu moden benau. tp ikut citer org kampong jer...huhuhu...

Mimy Hamid said...

nak beli novel gak..!!!!!!!!!!!!....kak jual kat saya je lah...

ratusiput said...

tp aku tak berkenan si eid tu.seth tan = setan :)guna la nama lain ke kan...

I want to lose weight said...

Nora Elena tu pun dalam novel mmg dia selalu pakai skirt.. sesuai laa dengan keje dia jadi PA :)

Seth Tan tu.. nnt bila depa bergaduh, mmg bini dia panggil SETAN

Mama Zara said...

suka nora elena!

Mia-Ina said...

tue la psl..ramai dh bz cr buku tue nk tau endingnya..tp mia pun relaks je pdl dh ulang kali baca novel tue