Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, May 9, 2011

Makin menjadi-jadi..



Si tembam ni... orang tak panggil dia tembam dah..
Sumer panggil dia Si Lalak!!
Memang pelalak tegar..
Dah laa tu.. klu nak melalak tu..
Takde masuk gear 1.. gear 2..
Terus gear 4!!!
Sapa yang tak biasa dengan lalak dia tu..
Panik!!!

Skang ada satu style pulak..
Tiap kali nak tido..
Mesti nak melalak dulu 1 round..
Dalam 10-20 minit..
Pstu baru boleh tido dengan aman..

Pastu yang penatkan mami lagi..
Dia nak kat mami dia je..
Orang lain lnsg takmo termasuk laa Papa dia..
Papa boleh dukung.. tapi jangan bagi nmpk muka..


Penat wei!!
Masak pun aku kena dukung anak..
Sidai kain pun berdukung..
Nasib berak je belum bawak lagi..

Laki I cakap apa tau..

"SAJA MAMI DIA TAKMO KURUS LAAAA..."
.
.
.

8 comments:

Maharani said...

MasyaAllah badan..... ni berkat susu badan ker ni? geram!!

Mak Doyah said...

Ni gambar hasya masa kenduri aritu ke..dah la badannya debot, pakai lak baju macam tu, geramnyer tengok si lalak ni...

Mia-Ina said...

eei geramnya tgk baby ni..best best..so hepi tgk hasya...

klik ur nuffnang

.:Mama Dhia:. said...

salam kenal...
semangatnyer die..
geram tgk pipi die...

anak saye plak manje ngan abah die..
kalo abah ade, mama die wat tak nampak jer..

Adwawa3 said...

comelnya dia senyum....

Wanita Mutalib said...

comeinya anak akak ni hee..

kak, bila baby leh stop pakai stokin ye kak?

I want to lose weight said...

Akak try2 je mula2 tu tanggalkan barut ngn stokin.. pastu tgk kembung ke tak..

nmpk ok je.. tanggal terus..

sian pulak musim2 panas ni..

tapi kalau naik kete ekon, pakaikan jugak..

Wanita Mutalib said...

owh okay kak time kasih heee..