Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, May 3, 2011

PERMAINAN EMOSI BERTERUSAN



MakcikRehan bangun pagi dengan tenang hati

TAPI AKU bangun pagi dengan penuh huru-hara
Sorang nak bernenen sentiasa
Sorang aku nak bagi kaki baru nak buka mata


MakcikRehan bangun pagi masak nasi

TAPI AKU hanya sempat meneguk air oren malam tadi
Sorang selagi tak terbelahak muntah.. nyonyot lagi dan lagi..
Sorang susu panas sama peanut butter buh atas roti..


MakcikRehan bangun pagi mandi nyanyi-nyanyi

TAPI AKU dah baik dapat sabun badan sekilas & cincai-cincai gosok gigi
Sorang masa mandi kemain suka.. kuar bilik air terus nganga..
Sorang lagi.. 8.00 aku masukkan dalam bilik air..
Kul 8.15 aku jengah.. dok cangkung lagi..

APA YANG KO TUNGGU KALEP?

Berak dah beratur kat depan..
Kencing beratur kat belakang..
TAPI.. MACAM TAKDE BERAK!!!

HABIS TU APA YANG KENCING TUNGGU LAGI?

Cikgu kata beratur tak boleh potong barisan..

huhuhuhuhu


MakcikRehan bangun pagi.. laki dia pun bangun..
mandi & siap-siap terus pegi keje tanpa mempedulikan alam sekitar rumah dan anak-anak yang berkeriau sana-sini.. janji dia g keje awal..

TAPI AKU..

EH-EH..

Bab ni sama laa pulak..

laki aku pun bangun.. mandi & siap-siap terus pegi keje tanpa mempedulikan alam sekitar rumah dan anak-anak yang berkeriau sana-sini.. janji dia g keje awal

APA-APA PUN

SELAMAT MENJADI SURIRUMAH
BERPENDIDIKAN TINGGI

KEPADA MAKCIK REHAN


:)

.
.
.

2 comments:

makcikrehan KJB said...

muahahahahahahaha..... tapi ko, 20hb setiap bulan dapat gaji dr kerajaan pak najib! walopon lambat, tapi tetap dapat. aku??? upah jaga anak sebulan 400 pon lom tentu dpt!

Mak Doyah said...

kihkihkih...sama la naseb kita MR...