Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 4, 2011

Apa salah dia?

Sian pulak dengan awek Khairul Fahmi ni..
Sana sini orang dok kutuk dia dengan BLOG dia..

Dah boyfren dia..
Tentu laa dia citer dalam blog..

Kalau aku kat tempat dia pun..
Kena tetiba laki aku pemes cam nak rak..
Aku pun time ni gak ler nak announce pada donia..

ITU LAKI AKAK HOKAY!!!

Kena lak depa ni pasangan awal 20-an..
Poyo tu biasa laa kan..
Cam laa masa korang2 sumer awal2 bercinta dulu tak poyokan..
.
.
.

9 comments:

Lynn Abd Latib said...

zell;

tuh ler..org lain mmg kaki sibuk..sian kwn tuh!!

my jebat said...

akak nk link blog dia

NurulHudaResad said...

jariruncing blog dia kan..ntah la dorg neh....jeles tak bertempat....

ceklala said...

blog dia, dari low profile, tetibe dah jadi beriban folower hokayy!!!
Aku memang jeles.. jeles sebab for sure hits trafic dia melonjak dgn tiba2.. dah RM nuffnang dia pon berkepul-kepul tiba2.. huuuwaaaaa!!

AMIIZAA@Mieja said...

aku sokong zel.....awek dia susah senang dari fahmi tak der nama lagik, dari fahmi tu pemain simpanan sblm nie, dialah yg angkut fahmi sana sini, dialah yg tukang gunting setiap keratan akhbar seblm dia femes, dialah segala-galanya....

Aapalah dosa awek dia....memang dasar yg suka kutuk tu tak der pikiran...jenis tk ikuti perkembangan sukan, main kutuk suka hati jerk...org tu bercouple bukan sebulan dua...

hahahhahha 'teremosi' aku...

Farra Dhelina said...

biasa lah manusia kan kak..ade je yg tak puas ht..

cuma mgkin zmn kita bercinta, tadak blogg..ngeh ngeh ngeh..jd tak nmpk pulak poyo2an kita time tu ekekekeke

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Kalau time aku bercinta dulu ada blog..

Mau ramai yang muntah darah bercampur nanah likat :))

m.q said...

biarlah depa bahagia
aku suka tgk depa dua ni...

Mummy said...

ala kak..diorang nih dengki sebab tak dpt kat diorang...cuba fahmi tu balak diorang...rasanya sama jer...hahhaa...bangga apa boypren harumkan nama malaysia..smalam bc blog dia, dia dah hentikan cerita pasal kisah cinta diorang demi menjaga privasi...kesian dia sumer gara2 pompuan yg busuk ati takleh org lebih dari dia...eh..sori terbebel plak..Apa2 pun, akak tak bersalin lagi ker? smoga slamat