Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 3, 2011

Khaleef mahu jugak..

Dia bukan mahu Scha Al-Yahya..
Bukan taste dia.. bukan gak taste menantu yg mami dia mahu..

Oleh kerana..
Khaleef skang sangat menggilai kapal terbang.. jet.. kapal angkasa..
Tetiba.. sejak 3-4 hari yang lepas..
Dia mahu tukar nama adik dia..

Nama yang mami papa bagi dia kata tak sedap..
Dia mau baby dalam perut nama DANIA..

Camne ek..
Cam serba salah lak kitaorg..
Malam tadi dia call papa.. pun bising..
Suh bagi nama adik dia DANIA H****
Yang kami nak pulak adalah KH**** H****
Takkan nak bagi DANIA KH**** H**** bt Izman Haidil..
Bengkok tangan nak tulis nama..

DANIA ni maksudnya ialah Hampir..
KH**** lak maksudnya Cantik..
H**** maksudnya Sempurna..

Kalau gabung sumer jadi HAMPIR CANTIK SEMPURNA :)
Hampir je.. tak tepat lagi :))

Ala.. Khaleef ni wat mami papa serba salah jelah..
.
.
.

12 comments:

Nieza Ishak said...

ada sikit2 nak jadik Khalish ker??? ;) ....

AIN NAZRI said...

senang je kak konklusinya... bagi nama yg akak ngan hubby nak.. tapi nanti bila budak tu dah lagir panggil nama dania mcm permintaan khaleef tuh.. hehehe

mcm adik saya yg kecik.. nama najahthul hana tapi panggilnya aisyah.. sbb ramai sgt nak nama...

I want to lose weight said...

Kata orang tak baik kasi nama lain, pastu panggil lain..

Orang laa kata..

Akak pun, nama lain panggil lain.. sihat je :))

ain gojes said...

Khayla ke.....?sedap nama tu.

I want to lose weight said...

Hehehe.. 1 dah tepat :)

Kak Mah said...

sedap Dania tue zel..
Khayla Dania besttt... ehehehe..

ain gojes said...

khayla hasya...betul x?erm...mcm nama kayra,,,nk dekat2

I want to lose weight said...

Amboi.. AIN..

Gigih ko mencari nama anak akak ye..
Nanti lepas akak abih pantang..
Akak bagi hadiah Brooch hokay..

Tekaan yang tepat..

Dulu nama KAYRA tu mmg jadi pilihan kamiorg 2 org..

Pastu buat janji.. sapa dulu dpt anak pompuan.. dia leh pakai itu nama..

Dapat laa kat Kayra sbb dia kuar dulu :)

ain gojes said...

tu la hakak. gigih saya google,hehehe...yay dapat brooch.i like..tq

noradzlina.kamdani said...

gaduh la plak...nk letak nama ank pun kene rebut2 ye kalep?

mimie1678 said...

anak aku pun suka sgt ngan dania nie... smpi nak tukar nama... boleh?? huhuhuh...

Bimbo said...

uiks..khalef nak nama dania? nanti anak kita sama nama..hahaha..tapi anak haku namanya Daniya..so makna lain dah la..aper2 pon..semoga selamat yer zel..