Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 3, 2011

MISI...

Bukan misi yang nurse tu :))

Sempena ada beberapa jam je lagi nak pi beranak..
Aku pun cari ler apa2 makanan yg tak leh makan 44 hari..
Makan dulu siap-siap..

Semalam sudah makan goreng keledek..
Padan muka malam tadi perut berangin smpi tido tak nyenyak..

Pastu siap beli aiskrim kegemaran aku..
Kit Kat Drumstick..
Smpi berselemuih mulut makan dalam kereta..
Nak bawak balik tak boleh..
Sebab budak2 tu batuk..
Makan sorang2 dalam kereta :))

Hari ni belum dipikirin apa lagi..
Tapi cam nak burger zinger KFC yang baru tu..
Ayam.. kalau ikut mak aku pantang leh makan ayam..
Tapi masa Khaleef.. makan ayam.. cik munge bawah tu jadi gatal..
Dalam perut pun rasa merenyam..
Mak aku cakap.. kalau bersalin 1st tak leh makan..
Selalu bila 2nd dan seterusnya pun tak boleh..

Huhuhuhu....
Masa Khaleef hanya boleh makan ikan bilis goreng bawang sama cili kering je...
Tapi kali ni OK sket kot..
Sebab aku skang dah suka makan ikan..
Dulu aku tak suka makan ikan..

Semakin berdebar menghitung jam..
Apa pun.. masih berada di PID..
Ada sket-sket lagi keje belum beres :)
.
.
.

9 comments:

nurulhudaresad said...

semoga semuanya selamat....update ehh....hehhehe...

sity29 said...

gud luck zel :)
aku masa 1st pun mak aku tak kasi mkn ayam
aku mkn ikan haruan je 44 ari ahahaha

no 2 aku leh mkn
pantang ala ala
no 3 pun sama :P ehhehe

Sofie Natashah said...

Kak Zel, Bunger Zinger yang baru tu memamg BEST. Rugi kalau x makan. Baik akak cepat2.... Kalau x memang kempunan...

Mummy said...

sy doakan akak dan baby slamat...amin

I want to lose weight said...

Sity..

Mak aku dia ok je nak makan apa..
Janji mesti tungku..
Aku ler yg rasa gatal-gatal..

Sofie..

WAJIBUL !!!

Nak plak order ngn air gas strawberi :)

noradzlina.kamdani said...

mkn la zel..kang kempunan

nurulazham said...

smg semuanya berjalan lancar yek kak zel..ameenn...

I want to lose weight said...

Tq-Tq..

ramai mendoakan akak..
harap2 sumer selamat dan berlansung dengan mudah serta cepat :)

syida said...

salam zel...

Semoga semuanya selamat....Ambik peluang ni diet betul2 ....masa dalam pantang paling senang turun kalau idah la....tapi lepas pantang, dah jadi bulat balik sb pantang nampak aje...

Nanti jgn lupa update blog perkembangan terkini.....winduuuuu la kami semua