Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, January 1, 2011

Esok masih cuti...

Kalau last year..
Hari terakhir cuti sekolah..
Mami & Papa dah berdebar-debar sbb esoknya adalah hari pertama Khaleef sekolah..

Tapi tahun ni.. relax-relax sahaja di rumah..
Sebab Khaleef tidak memulakan persekolahan esok..

Dia akan cuti sampai laa Mami betul-betul sihat..
Dan dah pindah semula duduk Tg Malim..

Ikutkan kat Kalumpang.. ada je sekolah tadika..
Tapi fikir-fikir..
Satu hal nak menyusahkan orang lain anta ambik dia sekolah..
Pastu yuran kena bayar full..
Buku & uniform kena beli jugak..
Lepas tu.. Dalam hujung Feb dah nak benti sekolah..
Sebab nak balik duduk Tg Malim..

Seperti kata Papa nyer..

SEKOLAH TAK SEKOLAH.. SAMA JE..

Betui gak :))

Oleh itu, Khaleef sila enjoy lagi cuti lebih kurang sebulan setengah..
Hujung Feb nanti baru Mami akan cari sekolah betul-betul..
Yang pasti.. bukan Matahari Ria lagi..
Kita cari sekolah lain pulak..
.
.
.

No comments: