Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 2, 2011

Gigih sebab tak bley lapar...

Hari tu dah kata nak STOP masak..
Tapi tak tahan lapar ler..
Pastu perut pun senang masuk angin..

So, cuti weekend..
Dalam bengkak bengkil kaki tu..
Masak ler jugak..

Sumer masak yang senang-senang je..
Janji bila g dapur..
Ada benda nak dimakan..

Hari ni.. pepagi appointment dengan O&G Hosp. Selayang..
Untuk check kedudukan baby..
Dan ambik surat untuk ke Hosp. Selayang..

Wpun tak plan nak beranak sana..
Tapi, layankan jelah..
Mana laa tau tetiba PMC terbakor ke..
Doktor semer terlibat kena virus ke...
At least aku dah ada surat nak pi beranak kat tmpt lain..

Sebelah petang lak..
Ambik appointment untuk beranak kat PMC..
Tapi yang ni aku ready dah..
Kalau depa kata check-in hari ni pun..
Aku redho wpun Inche Izman mustahil dapat balik..
Takpe.. kalau induce, leh adjust-adjust nak beranak kul bape..

Semoga semua baik-baik sahaja..
Terima kasih untuk kawan-kawan blogger..
Dan kawan-kawan FB..
Yang mendoakan saya..

U ols mmg terbaeeeekkkk hokay :)
.
.
.

2 comments:

Kaseh said...

moga selamat segalanya nanti zel..tak sabar nak tgk anak angkat aku tuh..

PuaN su SU said...

kak zel....semoga lancar segala urusan...amin