Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 25, 2011

Kalau camni.. boleh tido nyenyak sampai siang..

Sejak-sejak dok umah ni..
Entry pun dah kurang ilmiah.. (cam laa sblm ni ilmiah sangat)
Lagi kurang warna-warni..
Kurang cerita..
Kurang kepelbagaian...

Sebab.. hari-hari hidup aku sama je..
Bangun tido (yelah tu tido sangat...)
Hadap Hasya... Khaleef..
Orang lain sumer pi keje tinggal la kami 3 beranak..

Camni ek kehidupan suri rumahtangga?

OK berbalik pada gambar di atas..

Itu ler posisi tido kegemaran dia..
Kalau dilayan.. smpi esok siang pun dia leh nyenyak..
Tapi mami dia laa kang hazab sakit pinggang..
Kena duduk sepanjang malam..
Pastu peluk dia melekap kat dada..
Sampai ternganga laa dia tido punya nyenyak..

Ceaser ni lak..
Kalau sakit ke.. masuk angin ke..
Pinggang ler tangkap dulu..

Hari tu aku bantai makan nasi lemak lauk kacang goreng + ikan bilis..
Malam tu beradoi laaa tido perut masuk angin..
Kena lak sejak minggu ni...
Hasya tdo smpi kul 3 pagi je..
Lepas tu dia bangun.. kalau mulut tak melekap..
Bantai melalak semau-maunya..
.
.
.

7 comments:

Kaseh said...

aku nak ceom hasya lar......adehh..gewam jek tgk,...

Shima Md. Zahar said...

zel..
seriuss laa weii aku geramm betul tengok pipi anak ko tu.. kalau laaa dapat kat aku.. perghh sedap kena gomol.. heehehhe..

ermm..hasya sama kes dengan kaysah..dlm pantang.. bleh kira berapa jam ajer.. ummi dia dapat tidur.. tapi yang bestkan berat ummi dia turun.. tak payah diet heheh.. turun dengan sendirinyaa..

nie kak zel pasti dah loseweight..

noradzlina.kamdani said...

comelnye..geramnye..

littlehumblelynn said...

zell

nak amik pinjam aci?geram betul tgk dia..alahai..dan..dan rasa nk mgdg lagik!!

Nieza Ishak said...

pp bolatssssssssss .... ;)

asam garam dalam pantang zel ;)

ana said...

zalia... comel nya bb...montel....
anyway....enjoy ur reward...!! n tahniah lagi sekali

Mieja@Amiizaa2001 said...

alalalala comelnya zel...geram nak kiss kisss:)

paling syok masa baby....pandai nak perhatian nak manja-manja:):)