Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, January 5, 2011

Santapan sebelum masuk spital :)

Ni minum petang hari ini..
Hajah Norlia masak mee kari..

Ni untuk dinner..
Peberet all the time anak gedebam dia..
Pekasam goreng :)


Ayam goreng kicap..


Sayur campur..
Yang ni lama laa baru boleh makan balik..
Selalu dalam pantang mak aku tak bagi makan sayur & buah..

Hati sudah berdebar-debar..
Inche Izman sudah sampai..
Barang sudah kemas-kemas..
Beg sudah siap..

Skang ni tunggu Hajah Norlia balik surau...
Dia sampai je terus pi anta Khaleef rumah aki..
Pastu desup pi hospital PMC..

Nanti aku hapdet lagi..
Heheh kalah anak Erra Pajeera tau..
Ada LIVE from katil spital lagi..
Maybe bukan entry dalam blog..
Hanya hapdet kat FB saja..

So, STAY TUNED!!!
.
.
.

8 comments:

-iLLa- said...

semoga selamat semuanya...amin..jgn luper update!!

norh said...

semoga dipermudahkan Zel :)

norhasniza said...

selamat hendaknya..amin..tak sabo nak nengok adik kalep hehe

Kaseh said...

moga selamat semuanya zel..amin..aku lak berdebar2 ni...adehh...

Lynn Abd Latib said...

zell,


harusler aku tgk FB sepanjang hari esok..smg selamat ok!!selawat byk2!!

Lynn Abd Latib said...
This comment has been removed by the author.
bungacahaya said...

Selamat bersalin okay....pasni wat 99HTN semula. Aku nk join. Ngehngeh

Suhaila Ismail said...

Selamat bersalin ya Zell..tak sabar nak tengok muka baby. insya-Allah Allah permudahkan Zel..