Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 25, 2011

Longan itu agak berkesan..

Terbaekkk dari ladang :)
Lepas dah itu separuh masa pertama Hasya mlm ni..

Aku dok risau nnt bila dah pergi keje...
Atau nak kemana-mana yang perlu tinggalkan Hasya..
Stok susu lansung takde ni..
Sumer cam perah hari ni..
Malam ni gak habis..

Mieja.. Nieza..
Biler ler susu aku nak berkondi-kondi cam hangpa ni..
.
.
.

6 comments:

MaMa aDaMaQiL said...

k.lang longan mmg milk booster yg da best..skang ni ade promotion utk raye cine..brand drink ho longan+kurma..try la mnm mane tau production b'++

MaMa aDaMaQiL said...

k.lang longan mmg milk booster yg da best..skang ni ade promotion utk raye cine..brand drink ho longan+kurma..try la mnm mane tau production b'++

Mieja@Amiizaa2001 said...

ZEL:

alhamdullilah......aku tgk, aku jdk bersemangat jugak:):)ko pakai pam apa zel?

Yg penting sentiasa kosongkan breast, lepas hasya nenen, try pam....makin dirangsang insyaallah mesti byk:):) ko dah berjaya tu zel.......sikit jerk lagi mesti berkodi2...hehehhehehe.....

Nieza Ishak said...

betul zel .. awal2 mmg sikit2 camtue .. nanti lama2 berkodi2. cuma ko kena betul ekut schedule ransangan.

hasya kuat minum, ransangan tue dah kuat utk stimulate susu.

cam haku dulu, anak2 tdo .. aku pam jerk biar susu tue ransang selalu. lama2 susu tue akan up ekut schedule.

awai lagi ni .. chayukk chayuk.

Ieda said...

tahniah kak...kerapkan mengepam 2 jam sekali..lepas hasya nenen pun pum gak...make sure brest kosong..tentu susu melimah ruah..insyaAllah

noradzlina.kamdani said...

ooo kene pam at least 2 jam sekali...noted...eh mcm aku yg plak bf...