Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 31, 2011

Hasya sudah 25 hari...

Makin kurang memerap malam..
Dia bangun menangis bila nak susu sahaja..
Takde lagi suka-suka nak menganga melalak tanpa tujuan..
Purata waktu tido malam kami skang ni..
Lebih kurang 4-5 jam..
Kira dah hokay sangat ler tu..
Berbanding dengan abang Kalep dia 40 malam sepincing tak tido..

Perkembangan lain takde lagi laa..
Baru 25 hari..
Apa sangat laa yang dia nak pandaikan..

Masih lagi 100% fully breastfeed..
Wpun breast mami dia makin lama makin sakit..
Dulu sakit kat puting je..
Skang kejang keseluruhan..

Takpe.. Mami sanggup bertahan pasal Hasya..
Sebab takut nanti bila mami dah keje @ mencari keje..
Time tu Hasya terpaksa campur-campur dengan susu tin..

Skang ni purata susu simpanan..
2.5oz - 3.0 oz sehari..
Kalau kena malam yg Hasya tido lena..
Dapat ler simpan smpi 5.0 oz..

Ok.. tak leh taip panjang..
Hasya dah mengamuk belakang aku ni..
Dah tiba time tido dia..
So, nak menyonyot :)
.
.
.

6 comments:

mama maman said...

biasa arr baby.... tu mengukur tahap kesabaran... tp mother is the best... chayok... hhheee... geram pipi yg merah tuh... cubit sikit....:)

Kaseh said...

hasya boyot yg comell...

ibh said...

Hasya yg cumell...muahhhh!!!..sel..tumpang kiss..kiss hasya skit..

POSH76 said...

comei sgt!!!! Tahniah

Farra said...

Semakin berisiii hasyaa ehh
My bby plak baru 10 dyss
Salam.ukhwahhh

noradzlina.kamdani said...

xpe..bersabar demi ank...