Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, January 5, 2011

Masih suker...

Hajah Norlia hangen..
So, tak payah ambik gambar dia...

PMC malam ni full house..
Sekali lagi aku tak dapat bilik..
Time masuk kena appendiks dulu pun chenggini gak..
Padahal dah tau tu aku bakal masuk malam ni..

So, malam ni dapat lepak kat bilik treatment sahaja..
Ni mesti nnt tangguh2 nak masuk ubat induce..
Yelah, aku tak dapat bilik..
Nanti camne depa nak caj duit bilik..

Aku tak kisah laa mana-mana..
Janji ada tempat..
Pada masuk spital gomen dulu..
Merata depa tolak aku sbb takde katil..

Tapi depa tak boleh laa full charge aku tang bilik..
Dah aku tak dapat bilik yg ada toilet.. TV astro..

Skang ni dah tiba musim beranak ek?!!
.
.
.

1 comment:

noradzlina.kamdani said...

agknye la kot....sb ms musim mengawan ari tu pun ramai kn?