Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 30, 2011

Lawatan HOT MAMA BONAMANA...

TQ MakcikRehan, Lela & Co, Bib, Nieza, Mah dan Isra..
Kerana sudi jauh-jauh mencemar duli..
Ke Gumut Tambahan.. melawat aku ngn Hasya..

Ruang tamu umah mak aku mmg ada katil hokay..
So, mana-mana tetamu yang rasa penat..
Tak payah gi guest room..
Leh terus tido sambil sembang-sembang..

yang best nyer.. depa mai bawa siap makan & minum..
Mmg memahami sungguh..
Rumah yg didiami oleh 2 beradik yg masing2 beranak dua..
Sorang dlm pantang.. sorang lg memboyot 7 bulan..
Hjh Norlia lak balik kampung..

Domino's Pizza 5 keping hokay...
Lg ada air gas + air kotak..
Au yg dlm pantang ni pun joinnnnnnnggggg...
Tp x minum la air gas...
Jeling2 smbl telan air liur je :(

Pe-pe pun.. Terima kasih ler byk-byk..

U ols mmg terbaeeekkk hokay..
.
.
.

6 comments:

Mieja@Amiizaa2001 said...

seronoknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:):)aku tk dpt join, allysha sekolah...

nuraz said...

bestnya kumpul reramai...kak mah pangku sape tu?...hasya ke?...

Kaseh said...

beshnyaaaa dapat tgk ko ngan hasya. nak jugakkk...

I want to lose weight said...

meh ler mai tg malim..

Dib tu smlm dr Rembau...
Smpi pun umah aku :)

.::CeK LaLa::. said...

aku cuma dpt polok2 makcik rehan jerr.. takde rezeki nak cemolot ngan drg sume! huhuh!!

noradzlina.kamdani said...

wah..bestnye gathering tgk hasya