Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 30, 2011

Lawatan HOT MAMA BONAMANA...

TQ MakcikRehan, Lela & Co, Bib, Nieza, Mah dan Isra..
Kerana sudi jauh-jauh mencemar duli..
Ke Gumut Tambahan.. melawat aku ngn Hasya..

Ruang tamu umah mak aku mmg ada katil hokay..
So, mana-mana tetamu yang rasa penat..
Tak payah gi guest room..
Leh terus tido sambil sembang-sembang..

yang best nyer.. depa mai bawa siap makan & minum..
Mmg memahami sungguh..
Rumah yg didiami oleh 2 beradik yg masing2 beranak dua..
Sorang dlm pantang.. sorang lg memboyot 7 bulan..
Hjh Norlia lak balik kampung..

Domino's Pizza 5 keping hokay...
Lg ada air gas + air kotak..
Au yg dlm pantang ni pun joinnnnnnnggggg...
Tp x minum la air gas...
Jeling2 smbl telan air liur je :(

Pe-pe pun.. Terima kasih ler byk-byk..

U ols mmg terbaeeekkk hokay..
.
.
.

6 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

seronoknyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:):)aku tk dpt join, allysha sekolah...

Nuraz said...

bestnya kumpul reramai...kak mah pangku sape tu?...hasya ke?...

Kaseh said...

beshnyaaaa dapat tgk ko ngan hasya. nak jugakkk...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

meh ler mai tg malim..

Dib tu smlm dr Rembau...
Smpi pun umah aku :)

ceklala said...

aku cuma dpt polok2 makcik rehan jerr.. takde rezeki nak cemolot ngan drg sume! huhuh!!

noradzlina.kamdani said...

wah..bestnye gathering tgk hasya