Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, September 4, 2009

Sangat.. Sangat.. Sangat....

Gambar hiasan semata-mata

Seperti yg dijangka...
Tepat jam 3 petang..
Geng Paddayappa telah memenuhi segenap ruang PID..
Adalah dalam 9-10 orang..

Depa-depa ni laa yg membuatkan aku selalu 3/4 day klu Jumaat..
Mmg tak sanggup wooooo...
Bermula dengan pasang lagu bahasa depa sekuat hati..
Pastu bersembang sesama sndr..
Pastu menyanyi lak cam latihan koir..
Pastu dengan gelak hora-hora...
Pastu dengan bau minyak lenga depa...
Mmg cukup tragik...

Assistant aku yg ala2 jejaka lindungan payung pun..
Dengar citer mgu lepas mengamuk jugak..

Adakah minggu ni aku mengamuk jugak ?!!!

Jawapannya TIDAK !!!!

Sebab marah depa ni umpama aku marah peti ais dlm PID tu..
Takde effect apa pun..
Kalau senyap adalah dalam 5 minit..
Pastu mula balik...

Hari ni aku minta tolong posmen tolong sound..
2 kali posmen tu tegur.. tp dok camtu jugak..

Tepat kul 5.00 ptg... aku terus jerit suh shut down pc sumer..
Mmg kena jerit ye.. klu cakap pelan2 cam cakap ngn semut..
Cuba korang cakap ngn semut.. ada tak semut tu pedulikkan...

Oooo.. boleh wat dek lagi tu..
Dok terhenjut-henjut lagi bahu tu ikut irama..

Last-last aku bangun...

"SAYA BAGI 5 MINIT JE.. KALAU TAK SAYA KUNCI PINTU.. KAMU SEMUA BOLEH DUDUK SINI SMPI MGU DEPAN"

Baru laaaaa angkat bontot sorang-sorang....

Akibatnya...
Aku kena migrain tiba-tiba..
Dan adalah sangat teruk...
Dah telan Caffox 2 biji pun tiada kesan..

Selalu migrain jenis ni..
Kena bagi smpi muntah hijau baru lega..
Ni pun dah ada rasa memual-mual..
.
.
.







2 comments:

Kaseh said...

ko dah ok ke nih? aku lak yg risau sebab aku takut dgr nama ubat migrain ko tuh.. coffun? apa ntah..teruk no migrain ko ni ehh..

geraugebang said...

sangat mengerikan sebab muntah keluar macam-macam kaler. Macam cerita hantu orang putih lak zel ni. he he he. kelakor betullah kamu ni.