Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 8, 2009

cikgu.. cikgu... cikgu...

Makcik Bismillah sepanjang bulan puasa ni mintak cuti...
So, aku agak kehidupan aku kat PID ni akan tenang laa sket..

Pastu 2 mgu sudah ada sorang budak ni nak belajar..
Dtg ngn balak dia yg dulu bekas opismate aku kat UPSI..
So, kena ada sessi interview dulu..
Sebab kelas bulan puasa ni.. sangat mencabar perasaan

Soalan Pertama
Awak dah biasa guna komputer ?

Aku kena pastikan jawapan dia memuaskan hati aku..
Kalau jawapan nyer TAK PERNAH !!
Maka dia tidak boleh masuk untuk kelas bulan puasa..
Kerana akan menguruskan pahala bulan puasa aku je..

Tapi dia jawab DULU PERNAH BELAJAR TP DAH LUPA
Kira oklah tukan.. takat nak polish-polish balik...
So... lepas soalan pertama..

Soalan Kedua
Boleh datang kelas pagi tak?

Pasalnya bulan puasa ni..
Aku mmg tak layan kelas tgh hari dan petang..

Aku hadkan smpi kul 12.00 tgh je utk kelas..

Dia jawab... OK SAYA DTG JAM 10pg - 12TGH


HASILNYA...

Dah lebih 2 minggu belajar....

1- Setiap kali nak tekan ENTER....
Cikgu.. nak turun tekan apa ?

2- Setiap kali nak padam...
Cikgu.. nak padam guna backspace ke delete?

3- Setiap kali nak save masuk pendrive...
Cikgu.. saya tak jumpa perkataan kingston

4- Setiap kali nak mula keje baru...
Cikgu.. nak mula balik macamana?

5- Setiap kali nak balik...
Cikgu.. esok saya boleh datang lagi tak?

Eeeeeee nak je aku jawab

JANGAN DATANG LAGI SELAMA-LAMANYA !!!!!


Ok.. layan gambor yg tiada kena-mengena...
.
.
.






4 comments:

Lazyf... said...

Comeynyer dak Kalep...gaun kah itu?hehehe...

Mama Qashrina Imani said...

ala kira oklah tu...pahala tu di bulan puasa..he..he...sabar tukan separuh dari iman..

Kaseh said...

alahaiiii khaleef ni.. tersgtla comeynyaaaaaaaaaaaaaaaa gewam

damiqula said...

haha sabar kak zel,bulan pose kene bnyk sabar haha