Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, September 4, 2009

Sudah Kurang Sket...


Malam tadi mmg cam nak pecah kepala...
Muntah smpi 3 kali..
Tapi tak kuar warna hijau..
Kuar kaler pink sbb bukak puasa aku minum air bandung...

Bangun sahur.. masih berdenyut lagi..
Sblm abih imsak.. bantai sebiji lagi Caffox..
Aku rasa dah tak rasi ngn Caffox ni..
Dulu telan sebiji dah OK..
Ni dah 3 biji... berdenyut jugak..
Hari ni nak p klinik panel.. nak mintak yg lain pulak..

Dulu-dulu aku rasi ngn actifast..
Sebijik dah ok..
Pastu lama2 up lak 2 bijik..
Pastu up lagik..
Skang.. sekali kena attack migrainne..
At least nak 5-6 biji actifast..
Tu pasal aku tukar ke Caffox pulak..

Hari ni takde ke mana-mana
Sbb 2.30pm kang nak p pasang crown gigi..

Jumpa lagi Dr Seow yg hensem ittew..
Giler merembes punya hensem..

Lepas hari ni ada 2 kali lagi kena jumpa dia..
Pada laa kan.. RM900 la pulak..
Mesti laa kena jumpa lebih dari 3 kali...

Inche Izman takmo teman..
Huhuhuhu.. sampai hati..

Are u jealous Bie ? hehehehehe...
.
.
.






5 comments:

Kaseh said...

baru aku tahu cenggitu rupa crowning gigi....mahal la eik...isk isk

weh ko dah sihat okla tuh... tapi kan ngeri la baca ko mkn ubat2 tu macam overdose jek.. actifast sampai 5biji..giler weii..ko pi jmpa specialist kot..amek ubat yg betol2 kaw..

Kaseh said...

lagi satu lupa lak nak ckp.. kalau sis_nita, missgeli, or lazyf datang menjengah blog brooch ko dan mengorder..ko amek je order dorang eh..aku bayar..muehhee

noor said...

ke ngandung?hehe....

I want to lose weight said...

Noor... ko jgn wat aku seram giler hokay !!! heheh

Murni said...

makiii zel cam sama lak kegemaran kita ni suka telan actifast hehe tapi haku takler sampai telah 5 biji takut ooo biasanya haku telah 1 actifast n 1 panadol 650gm.