Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 10, 2009

Mak dia pulak....

Ni kasut raya aku ini tahun..
Aku tau laaa mmg agak berlebihan di situ..
Hehehehe.. pedulik !!!

Tema tahun ini ialah B-NATs
Atau dlm bahasa lembut dipanggil NATE
Atau dlm bahasa melayu dipanggil BINATANG

2 pasang brand Crocodile
1 pasang brand Hawkeye
2 pasang brand Sentini
1 pasang brand BUM

1 pasang lagi.. wishlist akak pada abang Jeman...
Nak Crocs.. baru lengkap sumer b-nats yang ada..
Cam yang kat bawah ni...

Utk Khaleef pulak.. berangan nak yang camni

Comelkan.. rasa cam senang je dia nak bukak pakai sndr..

Harap2 ada ler..
Mgu depan Isnin nak p tgk dah kat Jusco Ipoh..
.
.





11 comments:

Faizah_Haris said...

makk aiiiiihh....manyak nyerrrr.....nak satuuuuuuuuuuuuuu pasangg laa...hehehe

Sarah said...

wowiiee... byknye... crocs utk budak2 tu comel lah. kita pon nak cari lah :)

noor said...

pergh...ni namayer raya sebulan...hehe

Zulaikha said...

kayo betui kak zel..

I want to lose weight said...

faizah - nak satu tu.. akak ni saiz 9 tau.. boleh wat kapal laut kasut punya besar

Sarah - doa-doa ler ada.. sbb yg tu sumer new arrival kat crocs US

Noor - ni kasut raya merangkap kasut keje setahun

Ika - ala.. bukan yg mahal2 pun.. paling mahal dalam rm50 je.. yg lain2 rege-rege biasa je..

aRaBeLLa said...

jusco ipoh ade sale ke kak??

I want to lose weight said...

Arabella

Tak pasti ler.. akak g pun sbb dekat ngn umah Inche Izman..

I want to lose weight said...

Arabella

Tak pasti ler.. akak g pun sbb dekat ngn umah Inche Izman..

Kaseh said...

waaaaaaaaaaa byknya kasut raya ko.. aku taun ni lum membeli belah lagi utk raya..berkenan plak aku kat kasut bnats ko yg pepel tu...

adha said...

huwaaaaaaaaaa byknye kasut ko zel..

aku sepasang jek..
(tp sebelum g bandung aritu da rembat sepasang, sebelum2 tu pun sepasang..) hahaha

nanti pas raya aku rembat lg sepsang.. haha

pusing2 sama jek kan? hik3

Lazyf... said...

meriahla ghayo akak ini tawon...huhuhu