Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, September 16, 2009

Sakit tekak gilerrrrrrr...

Gambor megi ni hiasan je semata-mata..
Dulu semalam.. sblm tido teringin lak nak makan megi asam laksa

Semalam aku tak sahur pun wpun dah bangun..
Tiba2 sakit tekak tak hengat punya sakit...

Semlm buka puasa... lambat sket sbb aku tido smpi kul 7.10..
Dengan tak masak apa... pastu tak g lak pasar ramadhan..
Bila berbuka.. tak sempat dah nak bancuh air apa..
Terus tuang je air sejuk dalam peti ais..

Malam tu tido cam ok lagi..
Bangun sahur tadi ler perit bebenor..
Lepas tu aku pun kulum laaa.. strepsil yg relief pain..
Tup-tup aku terus tertido balik ngn gula2 dlm mulut..
Sedar semula.. dah pukul 7.25 pagi..
Subuh ntah kemana..
Pastu siap dalam mulut ada gula-gula lagi..

Hari ni patutnya ada temujanji pasal crowning gigi tu..
Tapi mintak posponed ke esok..
Hari ni cam nk bukak mulut pun tak sanggup..
Punye perit rasa tekak..

Eee nak raya-raya ni pulak laa baru nak sakit..
Jgn demam sudah.. silap2 kang kena kuarantin dok umah sorang2..

Huwaaa !!!!
.
.
.





1 comment:

nurulhudaresad said...

kirenye pose ke idok neh kak?hehehe..