Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 1, 2009

Introducing.. Khayra Ain Saffiyah


Akhirnya dapat gak aku curi2 snap gambor anak buah aku yg baru
Ntah kenapa kat sini tak leh tangkap gambar pulak..
Dah laa tak dapat masuk..

Skang ni baby dah pindah dari Hosp. Sg Buloh ke Hosp. Slim River..
Tapi baby masih duduk dalam ICU..
Dlm gambar je nmpk besar..
Berat baby pun menurun mgu lepas..
Dari 1.4kg ke 1.365kg

Masalah nyer.. hospital tak bagi beri baby susu formula..
Mak dia pulak dah kekeringan susu..
Mmg susah susu nak stimulate kalau baby tak hisap..
Tak dapat nak kasi dia hisap sbb ada bnyk wayar..

Apa-apa pun.. korang2 semua dan aku..
Doakan ler kesejahteraan baby Khayra ni..
.
.
.






6 comments:

Sarah said...

salam... semoga bb akan gain weight dan sihat selalu insyaAllah.

ieda said...

semuga baby khyra sihat dan akan bersama2 kita semua menjalani kehidupan alam ini .. huhu sebak pulak akak tgk pagi2 nieh ...

Kaseh said...

sedap nama dia... berkenan lak aku.. aku doakan baby khayra akan bertambah sihat dan akan jadi baby comel..amin

NurulHudaResad said...

mama Nur Airis Khayra doakan babay Khayra Ain Saffiyah sihat walafiat dan berada dalam rahmat Illahi....bulan2 puasa neh elok berdoa moga2 dimakbulkan...
sebak rasa di hati lebih2 lagi namanya seakan-akan nama anak perempuan saya...

adha said...

zel
tak pe.. bb tu memang akan susut sket pas seminggu 2 kelahiran dia.. arwah anak aku turun dr 850gm k 660gm.. (mcm cc keta kancil lak.. heheh)

slowly dia ada grown well....

susu kalau dpt memang susu ibu, lg baik untuk weight gain... dorg memang tak galakkan susu formula.. semua untuk antibodi dia..

ala2 sedih kan tgok cam tu.. dan memang tak leh nk snap @msduk tgok.. tu mmang prosedur hospital.. mana2 pun sama....

semoga adik ko tabah... selalu urut2 anak dia tu.. leh bantu peningkatan berat badan jugak..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Nasib baik baby duk dekat tingkap..
So, dpt laa sumer yg datang tgk dia wpun dari luar tingkap..

TQ 4 all wishes !!!