Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 28, 2009

Tak Sangka...

gambar sebenar produk

Td g TF Value Mart beli kipas..

Ternampak lak Ayam Barbeque Segera ni..
Lama dah nampak.. tp baru hari ni teringin nak beli..
Maklum ler anak aku hantu ayam..
Kalau g KFC nugget 12 ketui tu dia sorang je..

So, mlm ni sbb aku tak masak nasi..
Dalam kul 11pm aku goreng ler dalam 3 ketui utk suap Khaleef..
Sambil-sambil dia tgk Barney..
Curi-curi gak sket suap mulut aku..

Tak sangka.. sedap rupanya..
Sangat iras ngn Barbeque Chicken Wing kat Pizza Hut..
Yang mahal berdentung tu..
6 ketui rege RM18.00..
Pastu dah ler saiz wing nyer.. besar sket pada wing burung puyuh je..
Tapi sbb Khaleef, Inche Izman dan Pn Zel suka makan..
Pejam mata jelah order 12 ketui = RM36.00 tnp tax..

Berbalik kepada ayam yg digoreng tadi...
Akhirnya.. lebih banyak suap mulut aku dari mulut anak..

Terpaksa goreng 2nd batch sbb Khaleef tak kenyang...

Chicken Wing Pizza Hut


Oleh itu.. selepas ini.. bye-bye Pizza Hut..
Dah ada replacement yg lazat serta marbeles..
RM36.00 tu aku leh beli 3 1/2 peket barbeque chicken ni..
.
.
.





1 comment:

Lela said...

haha zel, aku pun suka...brand 5star...sodap...:)