Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, September 24, 2009

Belum Ada Mood....

Sambung cuti raya kat Mambang pulak..
My Inche Izman dah mula kerja hari ni..
So, smpi Sabtu.. is bertapa kat Mambang jelah..

Tengah risau kaw-kaw punyer..
Aku tertinggal handbag bersama purse..
Dalam tu ada CC.. ATM Card.. Cash..
Siap ada buku ASB & ASD aku dan Khaleef..
Kalau mak aku tahu ni.. mst kuar ayat keramat dia tu..
"Kalau "tut" ko tu boleh tanggal2.. agaknya merata tercicir"

Dah masuk parking kat pej. pos Mambang..
Baru aku perasan handbag takde..
Kalau ler ada pencuri masuk umah..
Menangis tak berlagu ler..
Rumah aku ni.. ikutkan rekod.. dah 2 kali kena pecah..

Kali pertama.. sapu bersih.. apa tak tinggal..
Brg2 kemas.. brg2 letrik.. duit2...
Kali kedua.. sbb kali pertama dah sapu bersih...
So, tinggal penyapu jelah kat umah tu..
Tak nak pulak perompak sialan tu sapu lak..

Nak balik ambik.. masalahnya aku takde lesen..
Laki aku lak keje..
Boleh je nak gamble..
Tapi kata orang.. selalu nak kena.. time takde ler..
Time ada lesen tak pernah pun polis nak cek..
Tup-tup time lesen ngn ic tertinggal ni lak ler polis nak cek..
.
.
.







No comments: