Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, September 12, 2009

Khaleef adalah sayang nenek....

Tak jadi beli Crocs spt yg hari itu..
Design itu adalah tiada lagi di Malaysia..
So, kena tukar plan ler..

Hari Jumaat teman mak aku g Rawang beli kuih raya..
Smpi kat Mydin.. dia tanya nak beli baju melayu khaleef tak ?
Aku jawab "TAK PAYAH SBB DAH ADA YG SEDONDON NGN PAPA"

Abih tu mak aku tanya nak beli apa ?
Alang-alang dia dah tny tu kan..
Terus laa aku sbg mummy lindungan bulan cakap beli jelah kasut..
Kebetulan Al-Ikhsan dekat je ngn Mydin Rawang tu..
Tinggal nak lintas jalan je..

Ini budak sangat suka..
Bukak je kotak terus ambik kasut dan cium
SYAYANG ACUT ALEEP


Ni ler kalau tak bawak tuan punya kasut..
Ngam-ngam je muat nyer..
Nak pi tukar malas lak nak ke Rawang..

Tak tau laa new arrival ke...
Long time arrival ke..

Janji...
Menepati citarasa aku yg takmo beli dia kasut..

Sbb nnt nyusahkan aku nak tunduk bagi pakai..
Kena lak nak pi raya sana sini umah orang..
Dgn perut sendat-sendat koser laaaaa...

Ni dah bagi dia practise camne nak pakai bukak kasut ni..
Senang je...
Bukak zapp tu.. letak kaki... zapp balik...
.
.
.





1 comment:

Kaseh said...

heheh senang ko beli kasut camni zel....mmg betul pun kalau budak2 ni beli kasut yg bertali bagai tuh.kita yg susah2 nak pakaikan balik..aku pun malas nak tunduk2 pakaikan kasut..anak buah aku aku belikan kasut zap2 gak..senang ko pakai sendiri..