Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, September 14, 2009

KONON-KONON....

Konon-konon hari ni cuti nak lipat kain..
Tengok laa tu..
Hasil ternakan kain selama 2 mgu tak lipat..
Klu dibiar tu.. mau sampai bumbung umah..

Konon-konon hari ni cuti nak kemas rumah
Dari bangun tido smpi la ni..
Baru dapat takat sapu umah je..

Konon-konon hari ni nak alih-alih perabot..
Semua masih berpijak di tempat masing-masing..
Tak berganjak seinci pun..

Konon-konon hari ni nak gosok baju-baju Khaleef yg dah basuh..
Hareeeeeemmmmm...
Silap2 kang pagi raya baru aku terhegeh-hegeh nak gosok..

Konon-konon hari ni nak masak spaghetti..
Nak bawak p umah mak aku buka puasa nanti..
Ooooo.. yg ni pasti jadi punyer..
Bab makan2 no excuse taw...

Anyway,
Hari ni ada berita gumbira..

TEKAAN ANDA SALAH !!!!
Bukan berat turun.. tapi naik adalah...
Nnt aku letak gambor timbang...

Aku reveal malam ni hokay..
Esok masuk keje terus click2 LWC..
Pstu jgn lupa klik2 Nuffnang aku ye...
.
.
.






3 comments:

adha said...

wakakak samo cam bj aku.. 3 mgu setimbun...tp mlm td aku bejaya melipat tanpa gangguan dr anak dara aku..

ancaman beso tu.. aku da lipat elok2,, dia p kirai... hishhhhhhhhh

kakngah said...

wwooohh!! aku cukup rajin bsh bj hoccay.. hari2 wajip. tp, lipat baju hazab. tunggu nk cr spender dah xjumpe br terhegeh2 nk lipat. aku rasa kan.. sindrom mls lipat bj ni.. adala normal..

I want to lose weight said...

tulah kan..
Kena lak laki aku tak duduk sekali..
Lagi laa berleluasa..

Dulu kena lipat bila cari spender dia tak jumpa.. sbb spender dia sikit..

Kena aku lak buleh sebulan tk pakai ulang... lagi laaaa malas...