Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, September 8, 2009

Jumpa...

Dok kebek-kebek laptop..
Jumpa gambor2 Khaleef dolu-dolu..

Time besday dia ke-2 tahun..
Masa zaman-zaman 2 tahun ni aku suka..
Kalau bawak g shopping.. tak banyak kerenah..
Jangan skang.. buh dalam troli pun..
Kaki sebelah dok kat luar..
Aku benti je troli dia pun melompat ler turun


Ni lak zaman rambut Batman Forever..
Ni zaman dia bam-bam..


Time ni cakap apa pun tak reti...
Buh dlm bath tub pun senyap je wat hal sndr..
Jgn skang..
Mulut cam bertih..
Tengok je apa yg pelik sket..

"MAMI... PERTU APA TUH MAMI"

Selagi tak jawab.. selagi tu laa dia ulang ayat jampi tuh
.
.
.








2 comments:

Lazyf... said...

Sgtla comey ini dak Kalep...

Kaseh said...

waaaaaaaaaaaaaaa budak ni kan mmg membuatkan hatiku jatuhhhh..